2014. augusztus 25., hétfő

Hányinger

5.rész

Hányinger

 Kedves naplóm a mai nap fantasztikus volt legalábbis a tegnapihoz képest. Reggel könnyedén kiugrottam az ágyból és utána rögtön fogat és arcot mostam, elraktam az uzsonnámat és elindultam a suliba.Amikor beértem  a tanárihoz mentem ,hogy az egyenruhámat ami már S-es  méretű volt elkérjem.Így most már nem volt gond a ruhával se, anyu úgy gondolta ,hogy próbáljam ki az iskolai kaját  szóval beíratott ebédre.A délelőt  hamar eltelt 1.óra angol ,2.tesi ,3.magyar és így tovább.Délután bementem az ebédlőbe ahol megkaptam a levest és a rántott húst krumplival épp le akartam volna ülni a legközelebbi asztalhoz ahol már csak egy hely volt amikor oda szólt egy lány ,hogy az az ő helye persze nagyon gáz volt és egy gyors bocsánat után más helyet kerestem . Megláttam Alexandrat aki egyedül ült a legutolsó asztalnál és leültem mellé
 elővettem a könyvemet  persze egyből  észre vette és elkezdtünk beszélgetni a könyvről a könyv írójáról  és észre se vettem menyire eltelt az idő már 4 óra volt és Annet el kellett volna hoznom az oviból gyorsan  elköszöntem Alexandratól és kirohantam az ajtón a következő pillanatban fájdalmat éreztem a homlokomon .Neki mentem talán a falnak vagy mi de ekkor láttam ,hogy egy fiú nyújtja a kezét felém ,megkérdezte hogy segíthet -e fölállni nemet mondtam és tovább rohantam.Haza mentem mivel Anne  már nem volt az oviba de ahogy kinyitottam a szobának az ajtaját meglátta Annet ahogy anyu ölében ült persze anyunak korántsem volt mosoly az arcán épp jött volna a leszidás de a hányás küszöbén álltam így a mosdóhoz rohantam.


4 megjegyzés: