2014. augusztus 22., péntek

A nyár vége

 

1.rész

A nyár vége

 Kedves naplóm a mai napon  augusztus 20-át  írunk ,a magyarok ünnepei közé tartozik  ez a nap.  Nekem viszont  ez a nap is ugyan olyan unalmas ,mint a többi . Egész nyáron itthon voltam, kivéve az utóbbi napokat mert azokat itt Budapesten töltöttem . A barátnőimmel mindannyian másfelé megyünk tovább tanulni így nehéz lesz tartani a kapcsolatot .Szóval új iskola ,új barátok , és új tanárok nem hangzik valami jól ugye? Mindenki tudja ,hogy nehezen ismerkedek és még itt van a betegségem is.Az általános suliban mindenki elől eltitkoltam mert féltem ,hogy kinevetnek ha megtudják ,hogy diszlexiás vagyok.De erre szerencsére nem került sor.

Ma viszont anyu el akar rángatni a tűzijátékhoz szóval most megyek öltözni.




 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése