2014. augusztus 23., szombat

Egy rosszul sikerült nap

4.rész 

 Egy rosszul sikerült nap


Kedves naplóm  tegnap volt az első napom az új suliban tudtam ,hogy nem lesz egy könnyű menet de nem erre számítottam.Az nap elég nehezen keltem de ahogy fölébredtem már öltöztem is  és  elindultam az iskola felé amikor észre vettem ,hogy nem raktam el a pénzt amit anyu az egyenruhára  adott.Persze úgy voltam vele ,hogy még csak az út elején járok simán vissza érek.Vissza mentem és még időben beértem az iskolába elsőnek a tanárihoz  vettem az irányt ,hogy kifizessem az egyenruhámat .Viszont volt egy kis gond MÁR NEM VOLT A MÉRETEMBEN így S-es helyet L-est kaptam.Mikor kiléptem a tanáriból halottam a jelző csengő hangját ezért a WC felé siettem,hogy gyorsan magamra rántsam a két számmal nagyom ruhadarabot.Pár perc múlva pedig az osztályterem felé siettem a leghátsó padba beültem és fénysebességgel pakoltam ki a könyveket a pad tetejére.Körül néztem és mindenki engem bámult vagyis a talpamat.Akkor már én is éreztem azt a szörnyű szagot ami a cipőm talpáról áradt a karórámra pillantottam de már 8óra volt .Abban a pillanatban   lépet be   a tanár az ajtón .Az 1. órában elmondta az iskolával kapcsolatos dolgokat meg az ideiglenes órarendünket nem volt különösebben érdekes az az óra de egész hamar eltelt és végre eljött a szünet abban a pillanatban ahogy meghallottam a csöngőszót már ugrottam is föl és a WC felé vettem az irányt gyorsan lemostam a mocskot a a cipőmről és már indultam is kifelé a szünetre.Leültem az egyik padra és elővettem a könyvemet a City of  Bones amikor  hirtelen mellém ült egy vörös hajú lány aki éppen  ugyanazt a könyvet  olvasta amit én.Becsöngetek .A 2.órában már ismerkedtünk az új osztálytársaimmal mindenki bemutatkozott és játszottunk.Azon az órán  megismertem a vörös hajú lányt is akit Alexandranak hívtak és oda van Cassandra Clare írásaiért nagyon szimpatikus volt.Az útólsó óra pedig iskola gyűlés volt ami hamar elrepült utána haza fele vettem az irányt.


2 megjegyzés:

  1. szia!
    nagyon tetszik a blogod, es az otlet, hogy te rajzolod a kepeket nagyon jo! :D szepen rajzolsz! varom a kovi reszt! :)
    puszi :)

    ui: bocsi az ekezetekert

    VálaszTörlés
  2. Halli köszönöm szépen Lucaa!!!!!!

    VálaszTörlés