2014. augusztus 22., péntek

Augusztus 20.

2rész.

augusztus 20.

Kedves naplóm végül mégsem bántam meg,hogy anyuval tartottam augusztos 20-án  nagyon jó volt ráadásul a tűzijáték is nagyon tetszett.

Ma viszont csomagolok mert holnap tovább utazunk Budapestről Horvátországra és nagy út elé nézünk.  Anyával és a kis húgommal  Annel utazok majd csak augusztus 29-én este fele jövünk haza .Nagyon izgatott vagyok mert még  nem voltam Horvátországba és  Budapest is elégé elnyerte a tetszésemet. Örülök ,hogy anyu az utolsó pillanatban leszervezte ezt az utazást mivel már nem bírtam otthon a négy fal között és  legalább  kiszakadtam az otthoni légkörből is. Anya azt akarja ,hogy menjek a gólyatáborba mivel úgy gondolja ,hogy így könnyebb lesz a beilleszkedés.Most viszont pakolok mert később még elmegyünk  Szépművészeti múzeumba és a Terror házába .

 

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése