2014. szeptember 20., szombat

Mi történt?

 Mi történt?


Másnap a suliba rossz szájízzel mentem. A tegnapi leszidást jól megkaptam. Azt sem tudom, hogy pontosan miért. Mi rosszat csináltam. Besétálva az ajtón megbotlok egy srácban.
-Szia.-Köszön nekem.
-Ööö...Szi...Szia.-Dadogtam.
-Jobban vagy már?-Kérdezi mire kikerekedett szemekkel nézek rá. Aztán rájöttem ki az.-Tudod tegnap csak úgy kirohantál a suliból. A tanárok nem nagyon örültek.
-Igen, jobban vagyok. És tudom. De nem akarok erről beszélni úgyhogy légy szíves.-Majd kikerültem és tovább mentem a folyosón megkeresni a termet ahol biológia óra lesz.
-Hé várj már.-Futott oda hozzám majd megállított.
-Oké mit akarsz?
-Nyugi.-Utálom ha valaki azt mondja nyugi. Nem is vagyok ideges.
-Nyugodt vagyok.
-Nem úgy látszik. Figyelj én csak barátkozni akarok.
-Velem?
-Igen. Gólya vagy gondoltam rád férnének a barátok. Ha már a gólyatáborban nem voltál.
-Honnan tudod, hogy nem voltam?-Vontam kérdőre.
-Mert én ott voltam és nem emlékszem rád.
-Te is kilencedikes vagy?-Csodálkoztam.
-Mi? Dehogy.-Nevetett.
-Jól van. Most órára kell mennem és szerintem neked is. Szia!-Köszöntem el.
-Hé.-Elakartam menni de ő megfogta a karom és vissza rántott.
-Áú!
-Bocsi, de még a neved sem tudom. Kérlek.-Kiskutya szemekkel nézett rám, nem tudtam visszatartani a feltörő nevetésemet.
-Alice Graham. Megfelel?
-Meg. Én Tyler Morgan vagyok.
-Szia Tyler.-Mondtam és határozottan elsétáltam és ott hagytam. Már épp felmentem volna a hátsó lépcsőn a biosz terembe. Mikor egy csaj megállított az osztályomból, hogy menjek le a pincébe mert látnom kell valamit.
Leérve pár fiú az osztályból ott hülyéskedett a lányokkal. De volt még ott valami. Valami fura és ragyogó. A falba mintha egy fekete lyuk lenne, de kéken ragyogott.
-Gyere ide Alice.-Kiabálta a legmenőbb srác az osztályból Jake. Így is tettem. Oda álltam a micsoda elé. Meg akartam érinteni tudni akartam mi az. Mikor hirtelen kezeket éreztem magamon, meglöktek és én beleestem a lyukba a falon. Zuhantam és zuhantam már csak a nevetéseket halottam. Tudtam, ez a vég. Tudtam, számomra nincs jövő.Nem tudom mi történt csak azt, hogy meg fogok halni...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése